Za tri dni som mala 5 diskusií na tému, či by som sa vrátila do biznisu a prečo.
Vďaka tým otázkam som si jasnejšie naformulovala svoj pôvodne iba pocit, že by som vrátila, ak by to bola príležitosť pomôcť niečomu, čo je väčšie ako jeden človek (ja) pri posune k zlepšeniu. A tiež, že to má byť zmysluplné zlepšenie. Aby to bavilo ľudí vnútri firmy, aby toho chceli byť súčasťou a aby to všetkým prinieslo pocit úspechu, ktorý bude vnímať aj okolie.
Okolo zmysluplnosti sa moje myšlienky točia už dávno. Intenzívnejšie sa začala prepájať do témy angažovanosti a potom aj do línie ži svoj život. No až včera sa mi pri dlhej večernej prechádzke s mojím psom prepojil pojem „zmysluplné“ do oveľa širšieho kontextu.
Pretože keď venujeme svoju pozornosť veciam, ktoré považujeme za zmysluplné, naplnené zmyslom, ktorý má pre nás hodnotu, bavia nás aj iné oblasti, ktorým sa venujeme. Lebo vďaka tej zmysluplnosti zažívame pocit naplnenia a zároveň tvoríme niečo hodnotné, a to nás nabíja chuťou robiť to aj inde. A to dáva (aspoň mne) pocit, že svoj život žijem pekne.