Ako sa moja vďačnosť prehĺbi po každom kontakte s kuriérom

Minulý týždeň som mala celkom veľa času, a tak som chcela písať. Skúsila som to niekoľkokrát a vôbec to nešlo. Keď som premýšľala nad tým, čo sa deje, prišla som k záveru, že nemám žiadnu tému, lebo je mi dobre. Že si žijem pekný, pomerne nudný život a cítim sa v ňom jednoducho spokojne. A uvedomila som si, že doteraz som vždy písala buď vďaka nejakému aktuálnemu uvedomeniu, keď som v nejakej situácii niečo pochopila, alebo som cez niečo práve prechádzala, alebo keď si niekto zaželal tému, ktorú práve riešil ten človek.

A tak som sa chvíľu schizofrenicky nevedela rozhodnúť, či sa viac teším z faktu, že je mi dobre, alebo mám byť smutná, lebo sa mi vďaka tomu nedarí písať. A rozhodla som sa užiť si aktuálny stav a osloviť svojich kamarátov, aby mi dali tipy na témy, ktoré ich potešia 😀

No a dnes to prišlo. Ráno som dostala správu, že mi bude kuriér doručovať balíček. Keďže som nemala celý deň na jeho čakanie, volala som mu, kedy dorazí. Povedal, že tak o 2 hodiny, ja spokojná, že všetko stíham, vyrazila riešiť prvú vec na dnešnom zozname.

Kuriér volal 30 min po predchádzajúcom telefonáte, že už je tam. Tak hovorím, že ja nie, lebo mal prísť o 2 hodiny. Bol milý a že mu mám teda zvolať, keď budem k dispozícii, že on doručí zásielky v okolí. Tak som sa ponáhľala, volám mu po ďalších 40 min a jediné, čo som sa dozvedela bolo, že on je práve “niekde medzi ulicami X a Y”. Tak sa pýtam, čo z toho vyplýva. A odpoveď bola, že ak chcem, môžem si pre môj balík prísť tam…

V mysli sa mi vynorila skúsenosť s iným kuriérom spred pár mesiacov, po ktorej som sa rozhodla, že s dotyčnou kuriérskou spoločnosťou už nechcem prísť do kontaktu. Aj za cenu, že už neobjednám nič z eshopu, ktorý používa tohto kuriéra.

Výsledok dnešného doručovania – 5 telefonátov (z toho 2 manipulácie, že sa mám prispôsobiť, keď som si niečo objednala s doručením kuriérom), 3 prísľuby na termín doručenia, nula doručených zásielok.

Po poslednom telefonáte som sa hnevala asi 5 minút, potom som sa zabavila sama na sebe a prešlo to. A uvedomila som si, že ak som platiaci zákazník, nemám prečo nechať toho, kto mi má poskytnúť službu, robiť si zo mňa terč svojej frustrácie, ani hľadať spôsoby, ako on splní to, čo má.

A že ak má predajca v ponuke jediný spôsob doručenia, prípadne mi rovno v objednávke rozdelí doručenie (podľa dostupnosti tovaru) na 2x kuriéra, nie je to pre mňa a zariadim sa inak.

A tiež, že som vďačná za všetkých kuriérov, ktorí svoju prácu robia s radosťou a ktorí mi doteraz doručovali a v budúcnosti budú doručovať zásielky. Aj za všetkých ostatných poskytovateľov služieb, ktorí chcú robiť pre spokojných klientov.

Ako sa vám tento článok páči?

Zdieľajte

Zdieľania
error: Content is protected